Det var verdt det.

 

Akkurat nå kjenner jeg det var verdt det å dra på fest i går. Det var verdt det å dra ute på byen. Det var verdt det å sove til klokken var halv tolv i dag. Jeg satt alt for godt i sofaen i dag og så på program som handlet om folk som smuglet inn stoff til andre land. Kjempe interessant å se hvordan de på en flyplass håndterer ulike situasjoner, spesielt når det er snakk om narkotika. Episodene strømmet på, men jeg måtte ta meg selv i nakken fordi jeg hadde to innleveringer som skulle inn til i kveld.

 

Jeg måtte slå av alt, og sette meg ned for å jobbe. Det kokte i hodet mitt, og jeg var så utmattet og lei av alt som hadde med norsk å gjøre. Jeg gjorde det enkelt for meg selv omsider.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Jeg sjekket om det var en plass ledig for meg til å være med på en gruppetime på 3T-Ilsvika. Og så heldig som jeg var, så var det en plass ledig. Jeg hadde jo ikke lyst til å forlate sofaen, eller leiligheten, for den del. Men, jeg var klar over at jeg måtte få mer energi og giv, så jeg meldte meg på Olympia.

 

Vel hjem, begynte jeg å jobbe videre, og nå er oppgavene levert, og jeg er nå en smilene og fornøyd jente. Den følelsen er så himla god. Nå er det ellers bare noen oppgaver som ikke krever så mye med tanke på skriving, så det blir litt lettere nå. Det var verdt det å trene, selv om jeg kjente at jeg hadde mest lyst til å skyve tanken ifra meg.

 

Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal trene før jobb i morgen, eller ikke. Det får jeg vurdere og ta stilling til før jeg legger meg i kveld. Alternativet er å sove til klokken er 09.00, eller til klokken er 07.00. Hva hadde du valgt?

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. hørtes ut som en fin helg 😀
      hadde aldri orket å trene før jobb, haha.
      jeg trener når jeg har fri, og heldigvis så har jeg en del fri, så da går det fint!
      ville ha sovet til klokken 9 om jeg skulle valgt!

    2. Hege Kristin: En produktiv helg med jobb, studier, fest og trening 😀 Herlig. Jeg får se hva det blir til, men dersom jeg skal trene på kvelden, så er det fryktelig mange folk på senteret. Noe som er bra for 3t-Ilsvika, men jeg synes det er deilig med morgentrening 😀 Godt med søvn også da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg