GUILTY.

Jeg liker ikke å fremstå som en person jeg ikke er, så jeg legger heller kortene på bordet, enn å vise bare de bedre sidene ved meg. Ikke at det er noe galt i det jeg gjør nå, men jeg mener at jeg må også få frem at jeg ikke er ei jente som bare spiser sunt og trener.

 

Å kjære sjokolade, du smakte rett og slett himmelsk!


Guilty-

 

Jeg kom at jeg kjøpte meg sjokolade på lørdag, som lå i kjøleskapet. Når jeg først kom på at den lå der, kunne jeg ikke glemme den, så jeg gjorde det jeg måtte gjøre. Nemlig – spise den. Den heter så mye som Sport Lunch, så det i seg selv er jo ikke så ille. Joda. Neida. 

 

Jeg måtte finne et bildet jeg gjemte ansiktet litt, også redigerte jeg bildet. Jeg legger ved originalbildet så dere kan se hvordan det var i utgangspunktet.

 

Hva synes dere om redigeringen min på bildet? Ikke glem at jeg er en amatør da.

 

Ha en fin kveld videre. Som Quilty eller ei.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg