Svekket hørsel og husmorsemne.

En glemmer det å ta vare på det som er rundt seg, eller nå skal jeg ikke dra dere med på dette da, men jeg kan snakke for meg selv. I disse travle dagene som jeg har, blir ting som husarbeid satt litt på vent. Kopper og klær blir vasket, det må jo skje. Men, de små detaljene blir litt glemt. Men, i og med at jeg får overnattingsbesøk i kveld av ei venninne, så var det en gylden grunn til å støvsuge og vaske litt. Jeg stod opp halv åtte, og brukte en time på å rydde og vaske, før jeg dro på trening til klokken ni. Så utrolig deilig det var å komme hjem til en ren leilighet med en god duft av renhet.

 

Når jeg kom hjem var det å pakke utav treningsbagen, lage havregrynsgrøt, vaske kopper og nå blogge.

 

Så nå er det jobb som står for tur.

Her går det unna. Jeg kunne så klart ha ryddet og ordnet i går kveld også, men da var det så godt å bare sitte i sofaen å ikke gjøre noe som helst. 

 

Dagens økt på 3T-Ilsvika var beinhard, men jeg fullførte.Hørselen ble svakere når jeg kom meg i garderoben, så det er ingen tvil om at jeg tok meg helt ut. Det skjer noen ganger med meg når jeg tar meg fullstendig ut. Da er proteinshaken min god å ha. Og ikke minst, komme hjem å lage havregrynsgrøt og drikke et stort glass med melk.

 

Det er rett og slett snadder etter en så tøff treningsøkt. I morgen skal jeg på Tabata, så blir det fire dager uten trening. Så da er det ikke noe vits i å spare på kruttet på timen jeg skal på i morgen heller.

 

 

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag videre.

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg