Når Nocco ikke duger.

For noen uker siden kunne dere lese dette innlegget som handlet om at jeg ikke tåler drikken, NOCCO. PÅ disse morgentreningene der jeg står opp klokken halv seks-seks, så er koffein noe jeg sverger til. Enten via energidrikke, men aller helst så foretrekker jeg kaffe. Enkelte energidrikker gir meg hjertekapp og høy puls, så da holder jeg meg langt unna de.

 

Denne termoskoppen fikk jeg i bursdagsgave for noen år siden. Som dere ser, er denne også egnet som en presskanne. Genialt når man lager en stor kopp med kaffe så den holder seg varm. Eller slik som jeg gjør de fleste gangene. Heller kaffe i en kaffekopp, og resten av kaffen i denne termoskoppen. Da holder den seg varm, og den kan også bringes med dersom man skal sitte på en buss ect.

 

I og med at jeg sykler, blir det lite medbragt kaffe, men på de lange bilturene er denne kjempe kjekk å ha med. Jeg husker når denne koppen ble svært populær for 3-4 år siden. Du kunne se ganske mange langs med veiene med en slik kopp. Det hjelper kanskje på at den er fin også.

 

I dag stod jeg opp klokken 05.50, og trente fra halv syv til kvart over syv. Ganske intensivt. Da var det ekstra godt med en kaffe. Akkurat nå kjennes det ut som at øyelokkene holder på å ramle igjen. Jeg begynner å bli trøtt. Kanskje greit at jeg skal sykle til jobb i pissregn, så jeg våkner.

 

 

Bruker du en slik kopp daglig? Hvis du ikke har en, så anbefaler jeg deg å kjøpe en. Du kommer ikke til å angre. Dette er ikke et sponset innlegg, men jeg vil bare dele et kjekt tips med dere.

 

Ha en kjempe fin dag.

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg