Å stille i fitness.

Her ser dere enda et bilde av meg som jeg sendte inn for ett år siden da jeg hadde en drøm om å stille i fitness. Og grunnen til at jeg nevner det er ikke nødvendigvis at det er en like sterk drøm i dag, men rett og slett at om få timer, så kan dere se på INSIDER om nettopp dette med fitness. Jeg vet det er mange som tenker på det, vurderer det og ikke minst har vært der, så da kan det være kjekt med en liten påminnelse om at dere kan få et innblikk i sporten via INSIDER.

 

Dere kunne lese et innlegg som jeg skrev for noen dager siden som handler om FITNESS og INSIDER som går på tvn i kveld, kanal FEM klokken 21.30

 

“Det kan kanskje for mange minne om en missekonkurranse. Noe jeg selv kan forstå at folk tenker. Men jeg har vært en del av det å trene fem ganger i uken slik mange av de som konkurrerer innen denne sporten gjør igjennom et helt år. Jeg hadde det slik i tre måneder, og det gikk bra, ja faktisk veldig bra. Men, det å holde seg til en kostholdsplan var desto vanskeligere”

For å lese innlegget jeg skrev i forhold til det kan du trykke her. 

 

Missekonkurranse, eller en sport? Sjekk INSIDER i kveld.

 

#insider #tv #media #trondheim #blogger #Blogg #trdby #fem #sport #Konkurranse #Bikinifitness#fitness #kropp #helse #side3 #side2 #Nettavisen #adressa

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. ida linnea brattelid: Nei, jeg gjorde ikke det. Det var mange grunner til det. Blant annet at jeg ble anbefalt å trene på et senter som krever 30 min + reise en vei. Jeg bor 15 sekunder unna treningssenteret jeg bruker.

      Jeg var også redd for om hodet mitt kom til å føkke meg opp, og det å miste pupper og mensen… Ja, det skremte meg

      . Men, noe i meg gjør at jeg ikke helt greier å gi slipp. Jeg har vurdert det i fem år, men aldri tatt steget.

      Hva med deg? Kunne du ha tenkt deg det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg