Min innholdsrike dag.

What a day – wow.

 

Jeg tenker jeg går for en såkalt enkel oppsummering denne kvelden med tanke på hvordan dagen her har vært. Nå kjenner jeg at jeg er skikkelig trøtt så det å finne sengen er nå på sin plass. Jeg våknet brått av en brannalarm i natt, noe jeg muligens kjenner litt på akkurat nå. Men, det skal også sies at jeg stod opp klokken seks for å trene. Så kanskje en solid blanding med tanke på grunnen til at jeg er så trøtt.

 

Etterhvert ble det jobb og et intervju, så ble det igjen litt jobb også dro jeg hjem. Enkelt og greit fortalt med tanke på hva som har skjedd i dag. Det har vært en innholdsrik og spennende dag, kan jeg vel si.

 

En innholdsrik dag, ja det blir det ikke for mye av. I perioder er det jo lite som skjer og ganske flatt. Men, så er det perioder der det skjer noe hele tiden. Når jeg ser på timeplanen min og ser hva som skjer fremover, så ser jeg at det er mye som skjer. Jeg elsker å ha mange baller i luften. Det er akkurat slik jeg liker det.

 

Nå skal jeg sove. Ønsker dere alle en fin natt.

 

-Randi Annette-

 

 

 

2 kommentarer
    1. Nadia El Gedawy: Ahh, jeg også. Jeg skal ha norskprøve i morgen klokken 08.30. Så…. ja. Må vel stå opp i rett tid. Men ja. alt er bedre uten å våkne til en ulende brannalarm.

      Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg