Lyst på strammere rumpe? Du er ikke alene.

Jeg har siden jul i fjor blitt skikkelig glad i å trene uten så mye vekter og utstyr. Det er dager der jeg trener svært hardt og tungt, så en fin balanse med variasjon er absolutt innafor. Og er man på reise så sier det seg selv at det kan være vanskelig å få trent på samme måte som man gjør når man er på treningssenteret man bruker i hverdagen.

Sponset innlegg.

 

 

På tur har jeg ofte med meg strikk så jeg kan trene både når og hvor som helst. I dette tilfelle som dere ser på bildet, ligger jeg på loftgangen til svigers og trener med stikk. Dette er en av mange gode øvelser som tar for seg en stor muskelgruppe, nemlig rumpa.

 

Slik gjør du:

Fest strikket rett under kneet.

 

 

Jobb sakte oppover med det øverste kneet, så stikket blir tøyd. Stram rumpa godt.

 

10 repetisjoner på den ene siden, så snur du deg i motsatt retning å gjør det samme. Kjør gjerne 4 runder her.

Denne tar godt, så ikke undervurder øvelsen før du har prøvd.

 

Kanskje du allerede har prøvd den før? Hva synes du?

 

Følg meg gjerne på min instagram, og min egen facebookside så du kan holde deg oppdatert.

 

#trondheim #blogger #Blogg #sport #Konkurranse #fitness #kropp #helse #motivasjon #Inspirasjon #Treningsklær #muskler #body #Trening #rumpeøvelse #rumpe #hjemmetrening #treningsstrikk

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg