DEN FØLELSEN.

Nå er det jammen meg min tur til å si at det er helg, og at jeg har fri. Det er nesten en måned siden sist jeg hadde fri en helg, så dette har jeg virkelig sett fram til. Men, jeg har jo denne studeringen også, og jeg har to store innleveringer til søndag. Men, jeg må bare tillate meg selv å ha fri i kveld, og jobbe godt resten av helgen istedenfor. 

 

Den følelsen.

 

Nå skal jeg bare nyte følelsen og tilbringe tiden jeg har med kjæresten min. Håper dere får en fin kveld og ikke minst ei fin helg.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg