LILLE LØRDAG

Om litt skal jeg på et kurs på selve fridagen. Et kurs som ikke er innen jobb, men rett og slett et kurs som kan være verdifullt på mange måter senere i livet. Så da hiver jeg meg på.

Selv om jeg har fri, måtte jeg stå opp klokken sju for å gjøre lekser. Kjære vene hvor vanskelig det er det jeg holder på med nå. Nynorsk i tillegg så det sier vel sitt. Jeg har to store og krevende skriveoppgaver, og den ene oppgaven jeg valgte er en oppgave som er skikkelig vanskelig og krevende. Men det er nå jeg kan prøve å feile, lære og ikke minst finne ut av det som jeg må jobbe mer med. Jeg har det i hodet, men å få frem poengene like bra på papiret som jeg greier å beskrive det med ord er utfordrende. Snittkarakteren i norsk skriftlig landsbasis er 3. Det sier vel sitt ang pensum og hvor heftig det er.

 

 

Men, nå er det kurs som gjelder, så da får jeg et lite avbrekk i så fall. Helt til virkeligheten tar meg igjen i ettermiddag. Men, nå skal jeg ikke ta sorgene på forskudd. Jeg er jo snart ferdig med studietiden, selv om det er hardt når det står på, så skal jeg love dere at jeg skal være stolt over å ha gjennomført når det er over.

 

Over og ut – ha en strålende lille-lørdag.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg