FRA KRISE TIL KJEPPHØY?!

I dag var det helt krise. Jeg var seriøst ikke langt unna det å gå inn på soverommet og slenge med under dyna for å sove noen timer ekstra da jeg stod på badet å kikket meg selv i speilet. Jeg var så himla trøtt og skikkelig umotivert til å trene. Alarmen ringte rett før 06.00, og jeg hadde ikke lyst til å kjøre på med en tøff treningsøkt som Tabata er. Jeg tenkte frem og tilbake, og kom fram til at jeg måtte trene nå om jeg skulle få til å trene i dag. Med de skoleoppgavene jeg har nå er tidskrevende, så treningen kommer sist i mine prioriteringer. Det må skje tidlig dersom jeg skal ha mulighet til å jobbe med skole før jeg begynner på jobb.

 

Kroppen var ikke våken enda jeg stod å trippet på oppvarmingen. Ned på magen, ned på ryggen. Burpees…..

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Jeg prøvde å finne motivasjonen når jeg trente, men det tok litt tid. Jeg ga jernet og jeg er fornøyd med det å klare å komme meg på trening, og ikke minst det å slite meg helt ut. Noen ganger lurer jeg virkelig på hva som bor inni denne kroppen. For jeg må si jeg blir overrasket av meg selv til tider, uten å virke kjepphøy. Men jeg må få lov til å være stolt av meg selv og ikke minst innrømme at det er tungt for meg også. Selv om dere ser at jeg kommer meg opp og jeg trener såpass mye, så er det ikke enkelt. Det krever alltid litt, og enkelte perioder ganske mye.

 

 

Det å være litt streng med selv seg tror jeg ikke er så dumt. Jeg føler jeg lærer mye på det. Å her snakker jeg om trening, disiplin og det å sette seg selv i en uønsket situasjon, (for det er jo det i perioder..). Jeg vil jo trene og holde helsen min, men det er ikke alltid like gøy.

 

 

Dette var dagens. Jeg er skikkelig imponert over meg selv etter denne opplevelsen. Klapper meg selv på skulderen. Og det skal du også gjøre neste gang du fullfører noe du ikke hadde så lyst til å gjøre i utgangspunktet.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Så utrolig flink du er! Jeg kjenner så godt igjen det at gevinsten blir desto større, når man gjør noe som i utgangspunktet ikke ville 🙂 hehe!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg