JEG TRENGER SÅRT EN FOTOSHOOT

Nå er jeg virkelig i en situasjon der jeg trenger en ny fotoshoot. Det er nå jeg gransker hver mappe på daten min for å finne bilder jeg ikke har brukt enda. Eller bilder jeg har brukt, men som jeg redigere på ny. Jeg fant et bilde ifra da jeg var modell for NMP-FOTO sent i januar i år. Hun er skikkelig flink.

 

Jeg tenkte at dette var et fint bildet å bruke i et innlegg som handler nettopp om fotoshoot.

 

 

 


Foto: NMP- FOTO (Nandita Myre Paulsen).

 

Fotoshoot krever et bra lys og ikke minst tid. Variert stil, gjerne med ulike klær og frisyrer. Og akkurat det har jeg ikke funnet tid til enda. Eller, jeg har kanskje ikke prioritert det i min hektiske hverdag. Men nå ser jeg at jeg bare må finne tid til det, noe jeg håper jeg kan få gjort noe med om ikke så alt for lenge. Med mindre det dukker opp en fotograf som trenger en amatørmodell. Det har faktisk skjedd meg noen ganger.

 

Ellers håper jeg dere har en fin fredagskveld.
 

 

#foto #fotograf #modell #Trondheim #fredag #Helg #fotoshoot #shoot #photo #photoshoot #profilbildet #vildet #fotografi #inspirasjon #Opplevelse

.-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg