CHALLENGE

Jeg har blitt litt nysgjerrig på det jeg ikke kan så godt. Nemlig det å utfordre kroppen med nye øvelser og ikke minst nye gruppetimer. Yoga er for eksempel noe jeg har veldig lyst til å bli glad i, men det er vanskelig å få det til når jeg jobber turnus. Men jeg kan så klart prøve litt hjemme også, men jeg tror nok det sitter langt inn å skal finne på å tøye og bøye her hjemmet når jeg har treningssenteret 15 sekunder unna.

 

Klærne er sponset av Brazfit

 

Denne øvelsen prøvde jeg for en liten stund tilbake. og jeg kjente at jeg var ikke så myk, for å si det pent. Det er ganske stramt på bakside lår og med en ball så blir det utfordrende med tanke på balansen også. Jeg har jo alltid hatt en drøm om å bli myk, men jeg har aldri funnet tålmodigheten til å begynne. Ikke vet jeg helt sikkert hva som skal til heller. Det er vel noe med antall repetisjoner og hvor lenge man bør tøye. Og ikke minst hvor ofte.

 

 

Har du prøvd denne øvelsen? Er du flink til å tøye eller trene Yoga? 

 

#Trening #yoga #helse #treningssenter #treningsklær #reklame #blogg #treningsblogg #inspirasjon #Motivasjon #inspirasjon #trondheim

-Randi Annette-

 

8 kommentarer

Siste innlegg