VÅRSTEMNING

Jeg må si jeg gleder meg skikkelig til våren nå og jeg har et mål om å bruke skinnjakken min flere ganger enn i fjor. Skinnjakke og lette sko. Ikke hansker og regnbukse. Ja det må jeg si jeg ser fremt til. Jeg har liksom bare en outfit i hverdagen. Det er en varm høstjakke (om jeg kan kalle den for det) og regnbukse. Regnbukse hjelper godt mot vinden når jeg sykler, men også det varierte været med tanke på regn som vi har her i byen.

 

Så jeg kan nesten ikke vente til jeg kan ha på meg lettere klær og bytte ut vinterklærne med vårklær.
Bildet ble tatt for to år siden.

Dere skjønner det – jeg er skikkelig klar for vårstemning.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg