GÅRSDAGENS PRØVE. VIMS NR 1.

Jeg skulle nesten hatt diplom i går. En såkalt nyse-diplom.

Under prøven i går nøs sikkert 70- 75 ganger på de fem timene. I så fall hvis vi regner med at jeg nøs 3-5 ganger pr. kvarter. Og satt der i fem timer. Det er jammen meg mye det. Etter tre timer måtte jeg bare si høyt, beklager folkens. Hele klassen så på meg og lo. Jeg fikk i så fall letta stemningen litt og ikke minst sagt unnskyld.

 

 

Jeg var så kvalm så jeg følte jeg måtte spy til tider. Så da ordnet jeg meg en god smoothie med masse energi, samt med litt ingefær. Ingefær vet jeg demper kvalmen, så denne fungerte som bare det. Godt forberedt til prøve med masse notater og det jeg ellers skulle trenge.

 

Litt greit å passe på å bruke desifiserende håndgele når man skal spise og snyte seg så ofte. Ja, jeg vet det er næzti.

 

 

 

Jeg satt til klokken var 20.45, så jeg fikk levert like før tiden rant ut. Jeg var på Byåsen Vgs, og den skolen var stor. Jeg fant ikke utgangen fordi jeg har like god retningssans som en gullfisk. Ja, jeg regner med den har like god retningssans som meg….
Så jeg gikk tydeligvis i en sirkel.

 

 

Men så fant jeg en mann som jeg ropte til. Han var kanskje 20 meter ifra meg. Han stoppet opp og gikk i mot meg. Jeg ropte igjen, unnskyld, vet du hvor utgangen er? Han gikk sakte imot meg, og sa ingenting. Okei.. Er dette en jævla vampyr eller en som skal gjøre meg noe? Hehehe. Ja, jeg har sett Van Helsing og der er det mange ganger trange rom og ganger. Jeg må slutte å se slike serier…..

 

 

Men, han var grei han altså. Viste meg hvor jeg skulle gå. Og når jeg fant busslomma, viste det seg at bussen akkurat hadde passert, og jeg måtte vente i 20 minutter på ny. Jeg bestemte meg for å gå til neste busslomme. Og neste. Etter å ha gått 40 minutter slo det meg at det finnes taxi i byen. Aha…. Men da hadde jeg uansett kommet til en busslomme som kunne fortelle meg at bussen skulle komme om 2 minutter. Så jeg sparte meg 40 minutter gåtur ved å ta bussen nesten helt hjem. Da var Randi Annette kald og frustrert.

 

Jobb, skoleprøve, gåtur uten å ønske det… Også sengen.

 

Men nå er det en ny dag med nye muligheter. Jeg er klar for torsdag.

 

-Randi Annette-
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg