SUNN OG USUNN – EN BALANSE

Ei jente som setter seg mål og er strukturert med både trening, jobb og skole, kan unne seg slike ting. I så fall så gjør jeg det. Ikke at jeg ikke har gjort det tidligere for jeg har egentlig spist sjokolade, nesten daglig i hele år. Men jeg har holdt meg i form og jeg sitter ikke akkurat stille, så det gjør ingen skade sånn sett. En liten bit her og der, det gjør i så fall ikke noe for min del.

 

I går etter prøveeksamen, hadde jeg noe å se frem til. Nemlig pistasj med nonstop og sjokoladesaus. Masse deilige kalorier en sen onsdagskveld.

 

 

 

 

 

 

 

Men jeg var ganske sunn under prøven. Hjemmelagd grønn smoothie, Propud med vaniljesmak (som er døds god) og energidrikke.

 

Og nå skal jeg nyte varm fiskesuppe med selvfisket fisk og kjøpte reker. Da sover jeg nok godt i natt tenker jeg.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg