NEW HAIRCOLOR – SUMMER READY

 

Da ble det endelig min tur å få fikset håret litt. Det var skikkelig godt. Ikke den største forskjellen, men det er helt klart jevnere.

 

Før:

 


 

 

 

 

 

Etter:

 

 

 

Et jevnere og kaldere resultat. Håret vil etter noen vask få en lysere tone i lengder og spisser. Jeg skal se om jeg får tid til å ta finere bilder senere. Håre ble bare tørket kjapt og bildene ble tatt på få sekunder. Ikke så farlig når det er meg selv, tenker jeg. Selv om jeg absolutt burde ha spandert litt bedre tid på bildene. Det blir sikkert en dag, skal dere se.

 

Ha en fin hårdag.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg