PRACTICE MAKES PERFECT

Nå må jeg ikke få fullstendig panikk. Nå er det skikkelig intense dager her før eksamen. Jeg kjenner at jeg får litt panikk av å tenke på at jeg har eksamen om underkant av tre uker, men jeg kan også komme opp i muntlig som er om fire uker. Nei vet dere hva? Jeg orker ikke å tenke på dette med eksamen akkurat nå. Jeg blir sånn passe kvalm kjenner jeg….

 

 

Practice makes perfect…

 

Jeg tør nesten ikke tenke på hvordan den følelsen vil være. Jeg har vært som en ensom huleboer i tre år, og jeg har knapt vært sosial. Kanskje litt i helgene, men ellers har jeg trent, jobbet og studert. Ikke noe liv, sånn egentlig. Men det blir andre boller om litt.

 

Sett dere i min situasjon. Dere har stått opp to timer før dere egentlig vil, kanskje til og med fem timer før dere egentlig trenger det, slik jeg gjorde i dag. For å rekke å trene og studere før jobb. Blir invitert på utepils, men du må være kjip å studere…Eller spise ute, men du kan ikke fordi du må være effektiv, lage en kjapp middag og studere. Slik har det vært for meg i tre år. Jeg skal ikke klage, da jeg har fortsatt vennene mine, og får heldigvis fortsatt invitasjoner. Men det å hele tiden (ofte) være hun som aldri kan, den er kjip den.

 

Men jeg kan i så fall se meg tilbake på tre fine og krevende år, som har gitt meg erfaringer som kan ta meg med videre på flere eventyr. Man vet aldri hva man vil senere i livet. Det er det som gjør livet så spennende.

 

Liker du å drømme deg vekk og reflektere litt rundt ting som er rundt deg? Jeg elsker det.

 

Ønsker dere alle en fin fredag,

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg