JUST LYING HERE

Hodet tungt som bly. Så tungt som bly at jeg knapt var våken selv etter å ha gått utav sengen min da alarmen ringte på telefonen min 09.00 i dag morges. Dagen som var i vente skulle være halvfull av viktige gjøremål, så jeg bestemte meg for å droppe trening og heller slappe av litt før det skulle ta helt av med aktiviteter og gjøremål.

 

Først en bedre frokost, for så å gjøre litt lekser…

 

Så dro jeg til ei venninne som skulle hjelpe meg med å sette sammen en video som jeg skulle sende inn til vurdering som var en norskoppgave. Det tok omtrent to timer.

 

Så en fotoshoot da jeg har fått litt nye klær i garderoben. Da fikk jeg unna det også. Også skulle min kjære fadder komme innom å hjelpe meg å stryke bunaden min. Jeg hadde sikkert greid det selv, men hun er skikkelig flink til å sy og stryke, så det å lære fra øverste hylle er jo helt klart det beste. For å si det sånn, jeg hadde gjort så mye feil uten hennes hjelp. Det å stryke er ikke bare å stryke. Det var gode og kjekke triks å lære der, så jeg er evig takknemlig for det.

 

Også fikk jeg for meg at jeg ville trene, så jeg meldte meg på en time på 3t Ilsvika, OLYMPIA. Det ligger i navnet – #drittungt – rett og slett syre, blodsmak og mer syre.

 

Og akkurat nå sitter jeg å skriver med hun som hadde timen , Olympia. Jeg fortalte henne at jeg hadde igjen litt smågodt som jeg ikke har spist opp enda, og at jeg ikke har samvittighet til å spise det nå etter den timen. Hun sa – bare spis.

 

Og hva gjør jeg? Tiden vil vise….

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg