JEG SKAL FOTOGRAFERE I KONFIRMASJON

I dag skal jeg fotografere for andre gang i konfirmasjon. Og jeg skal også delta i selve konfirmasjonen, da det er søskenbarnet mitt som skal konfirmeres. Årene går så alt for fort. Det er ikke mange årene siden jeg trillet henne på tur. Eller, jo – det er jo mange år siden som dere skjønner. Men årene har virkelig gått fort.

 

I dag skal jeg ha på meg kystdrakten. Den er jeg kjempe glad i.

 

Bilder fra den konfirmasjonen jeg var i sist gang finner du her.

 

Jeg gleder meg sånn til denne dagen. Treffe slekten min som jeg skulle ønske at jeg så mer til. Men slik er det i den travle hverdagen. Nå skal jeg om litt sminke meg og skifte om til finstasen. Håper virkelig at jeg får tatt noen fine bilder da jeg er en amatørfotograf. Men med en kjempe flott konfirmant så blir det ikke så alt for vanskelig – regner jeg med.

 

 

Ønsker dere alle en kjempe flott dag.

 

#Konfirmant #Mai #fest #Hygge #venner #Familie #Trondheim #Foto #Fototgrafering #Fotoshoot #jente #stemning #minner #Konfirmasjon

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg