TIDENES HELG – DEN BESTE PÅ LENGE

Jeg må si jeg er så himla glad og lykkelig over å ha så fantastiske venner i livet mitt. Fredag feiret jeg meg selv, og i går hadde jeg ei venninne på besøk som også overnattet. Så i dag stod vi opp å spiste en god frokost, og dro ut for å ta bilder og trene. Det var så fint og så utrolig koselig. Kjempe gøy -rett og slett.

 

Sponset innlegg.

Etter tre timer med fotografering og trening, dro vi hjem til meg og spiste et måltid av NOKA musli, før hun dro hjem.

 


 

Og da kjente jeg hvor sliten jeg var. Så jeg tok meg en liten lur på en liten time, før jeg dro på trening å trente Olympia på 3T-Ilsvika. Jeg finner ikke ord, men den timen var døden nær. Stygt å beskrive det på en sånn måte, men jeg kjente at jeg ikke klarte mer. Men jeg gjorde jo det da. Men det var en økt jeg sent vil glemme. Så til opplysning, Tommy som har timer der er R-Å! Så vær forberedt på en god og tøff time. Positivt ment altså.

 

Så kuret jeg håret mitt og satte meg ned i sofaen med pastasalat som var i kjøleskapet fra fredagens tapaskveld. Det kaller jeg ikke bare en fin dag, men en kjempe flott helg. Så glad jeg er for at jeg har så gode venner i livet mitt. Folk som ikke tar meg forgitt, men verdifulle venner. Uten venner og uten den gode samtalen, ja, jeg vet ikke. Jeg er så takknemlig.

 

Nå skal jeg sove litt for i morgen klokken 09.00 skal jeg trene med ei venninne som heter Hanne, og hun har jeg aldri trent med før. Hun er jeg også i slekt med. Så det blir spennende. Men nå – leggetid.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg