FROKOST OG LUNSJ TIPS

God lille lørdag. Det var nesten så jeg måtte tenke meg litt om nå i det jeg skrev det, for jeg var ikke helt sikker på hvilken dag vi har kommet til. Uken her har vært så treg på et vis, og det føles ikke ut som at dagene går – helt til det plutselig er helg igjen.

 

Jeg tenkte at det var på tide med et lite tips med tanke på frokost og lunsj. Vi går kanskje ofte for havregrynsgrøt, brødmat eller knekkebrød, så jeg tenkte jeg skulle vise dere et alternativ.

 

Sponset innlegg.

 

Du trenger få ingredienser:

Yoghurt, havregryn, rosiner og banan i skiver. Dryss gjerne på litt kanel om ønskelig, men det kan sløyfes.

 

 

Hva er ditt favoritt måltid når det kommer til frokost og lunsj? Selv spiser jeg nå en skål med NOKA musli. Det er så lettvint og godt at det krever bare litt melk og en pose med frokostblanding. Det enkle er ofte det beste.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg