NÅR GUTTA MASER

Når har det gått en god stund – faktisk en veldig god stund siden jeg har trent kampsport aktivt. Litt slag og spark har det blitt på en sekk, men jeg har ikke trent aktivt med kampsport siden april i fjor. Jeg har fått både telefoner og meldinger ifra noen av guttene jeg har trent med noen år, om at jeg må komme meg tilbake.

 

Senest i natt da jeg snek meg innpå en som jeg har trent med noen år. Han fikk noen slag i magen, men heldigvis så han det var meg før han ga ifra seg en karamell. Det har tatt seg ut. Jeg hadde vel kanskje fortjent det. He-he. Det var liksom min måte å si hei på.

 

En gang fighter – alltid en fighter.

 

Å ikke nok med det, men jeg fant frem draktene mine og så på utstyret som lå der. Jeg savner det skikkelig. Og i og med at jeg hadde et klesskap til overs, gjorde jeg hele skapet til et rent treningsskap. Treningsklær og utstyr i ett og samme skap. Da følte jeg meg nesten litt sporty.

 

Brunt belte – enn så lenge.

 

 

 

 

 

 

 

Et slikt innlegg har jeg vel aldri delt, men det var utrolig godt og morsomt å lage et slikt skap. Det er perfekt for meg som trener såpass mye. Nå er det i orden og soverommet mitt er så himla fint nå. Kan nesten ikke vente til å legge meg i sengen med et smil. Dette var skikkelig deilig.

 

Jeg har også endret litt på stuen. Jeg holdt vel på i tre timer i dag med å rydde i boden, stuen og soverommet. Så kanskje jeg legger ut noen bilder på bloggen i morgen. Vi får se.

 

Nå får jeg straks besøk og skal slappe av resten av kvelden. Kos dere videre.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg