HELT BORTREIST – NÅ ER JEG TILBAKE

Først og fremst så har jeg vel bare med det å legge meg flat å si unnskyld. Det har gått utrolig mange dager nå uten at jeg har blogget, eller gitt en lyd ifra meg. Det beklager jeg virkelig. Jeg har vært på farten hele tiden den siste uken, så det at jeg har vært så stille som jeg har vært, har sine grunner.

 

I morgen er det en uke siden jeg reiste til Oppdal,og der var jeg til søndag. Det å være på hyttetur innebærer ikke så mye sosiale medier for min del men det å slappe av mest mulig. Det eneste jeg gjorde der var å slappe av i godt selskap og lese litt på makro økonomi. Så den lille tiden jeg orket å gjøre noe som helst, måtte jeg prioritere på studiene.

 

Helt bortreist – ja, nesten bokstavelig talt. Men nå er jeg tilbake

 

Nesten direkte fra Oppdal, reiste jeg til Kraków. Rett hjem å pakke ut, og pakke på nytt igjen. Så på restaurant for å spise et godt måltid før jeg skulle reise. Så slik har det altså gått. I ett, med andre ord. Kraków var virkelig fint. Jeg var heldig med været også. I så fall er sol og 18 grader helt greit i starten på oktober.

 

Jeg tok selvfølgelig noen bilder på både Oppdal og i Kraków, så de skal jeg dele med dere når jeg får lastet de inn på pc-en.

 

Nå skal jeg over på et sunnere kosthold igjen. Dere aner ikke hvor lite jeg har trent og hvor mye jeg har spist den siste uken. Når du våkner mett, men spiser like vel. Når du er mett, men kjøper deg en kake. Spiser tre retters, selv om du er mett. Ja, da blir det deretter. Men jeg har koset meg. Nå skal jeg sette meg på skolebenken om litt å ta igjen det jeg har gått glipp av de siste dagene.

 

Lag dere en god dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg