FØLTE MEG SOM EN NYFØDT KALV

Jeg vet ikke hvem som var mest trøtt av hodet mitt eller kroppen i sin helhet. Alarmen ringte klokken 05.55 og jeg var skikkelig glad over at jeg kunne stå opp for å trene. Jeg elsker fredager der jeg får til å være med på Tabata på 3T-Ilsvika. Det skal godt gjøres å få en bedre start enn en deilig og tøff treningsøkt, for så å spise frokost på senteret som 3T-Ilsvika står for.

 

Men jeg hadde ikke kroppen med meg når jeg varmet opp. Kroppen var stiv og virket ikke så opplagt. Men, det skulle vise seg å endre seg etter noen heftige minutter med høy puls. En av de første øvelsene jeg skulle utføre var lengdehopp (eller hva jeg skal kalle det…. Samlet føtter og hopper langt frem med samlet føtter). Uansett, jeg hadde spenst som en nyfødt kalv.

 

Det er godt å lære kroppen å kjenne og ikke minst kjenne at du får kroppen med på laget etter litt – det er magisk det.


Foto: Namdita Myre Paulsen (NMP-Foto)

 

Etter trening dro jeg på skolen med en kompis for å studere og lese til eksamen. Makroøkonomi i fire timer. For en dag. Klokken er ett på en fredag, jeg har trent og jeg har studert makro i fire (!!!) timer. Jeg sier meg godt fornøyd med innsatsen. Nå skal jeg hjem å slappe av før jeg får besøk av venner til julebord som jeg skal arrangere. Kurvfest – alle tar med litt mat også blir det byen. Åh -livet altså.

Så herlig.

 

#tabata #trening #helse #fest #venner #julebord

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg