ÆRLIGHET VARER LENGST – BRING IT TO ME

Okei. Nå har jeg kommet hit jeg noen ganger kommer, altså ved et valg. Det er snakk om panneluggen min, så det er ikke de store greiene, sånn egentlig. Men hva tenker dere? Pannelugg er kjempe tøft, men det krever tid. Hver eneste dag må den vaskes og styles. Ja, jeg vasker kun luggen innimellom også. Den ligger jo midt i planeten og den er ute i hardt vær, sykkelhjelm etc. Så det blir litt ork med tiden….

 

Her ser dere et bildet fra sommeren 2017. Lysere hår og pannelugg,

 

Også ser dere et bildet uten pannelugg… Det er jo litt kjedelig. Men jeg vurderer nå å spare den ut.

 

 

Så ja, hva tror dere?

 

 

Pannelugg er kjempefint når man bruker hodeplagg som for eksempel lue. Men hvor ofte bruker jeg lue? Når jeg ikke sykler. Så det vil si kanskje annen hver helg. Og jeg har ikke pannelugg fordi jeg skal se bra ut annen hver helg….

 

 

Så hva stemmer dere for? Lugg eller ikke?

 

#frisyre #hår #pannelugg #lugg #hårfrisyre #endring

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg