BLANDEDE FØLELSER

Herregud, nå nærmer det seg operasjonen og jeg kan nesten ikke tro det. Jeg sitter med ulike følelser. Jeg blir nesten litt stresset over at jeg er nødt til å sitte så mye i ro. Herregud, hvor glad jeg er for at jeg kan se serier på nettet i disse dager. Jeg tror de som har meg på Snapchat kommer til å KLIKKE på meg, for jeg tror ikke det vil bli lite å høre ifra meg i den perioden. Det er liksom når jeg ikke har så mye å gjøre at jeg kan finne på å sende videoer med ulike filter fordi jeg ikke har noe fornuftig å gjøre….. Så ja, det kan bli interessant å se hvor mange som sletter meg etter det. Ha-ha!

 

I skrivende stund sitter jeg å spiser havregrynsgrøt. I sekken har jeg pakket med meg fire brødskiver, en banan og to yoghurter. Ja, jeg er et matvrak. Men det må vel roe seg ned når jeg blir sittende i ro. Herregud, jeg kommer til å bli så fin og rund til påske. Men det går jo fort vekk igjen.. Liker jeg å tro….

 

 

Å som jeg gleder meg til å sitte i ro med god samvittighet og bli vertet opp litt. Ja, jeg kommer nok til å legge på meg, men det er ikke det verste. Det beste er å få vekk kulen og få operasjoen overstått. Og ikke minst bite i meg smertene som oppstår i etterkant. Altså en blandende følelse.

 

Nå skal jeg sykle til skolen å jobbe med selvstudiet før selve forelseningen begynner. Så skal jeg på jobb. Jeg kjenner jeg gleder meg til å dra på jobb. Ingenting er som en variert hverdag – spør du meg.

 

Lag dere en god dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg