JEG SAVNER DET IKKE LITT ENGANG

Jeg må innrømme at jeg var veldig usikker i februar om jeg skulle ta valget om å faktisk spare ut denne panneluggen, eller ikke. Jeg skulle operere meg 15 februar, og kom til å være sykemeldt i minst tre uker. Og jeg hadde jo mine erfaringer med pannelugg, så jeg visste at den måtte stelles hver eneste dag, hvis ikke kom jeg ikke til å se ut.

 

Å ligge å føle seg hjelpesløs i utgangspunktet og da i tillegg se ut som et dass fordi panneluggen lever sitt eget liv – nei takk. Jeg valgte å spare den ut.

 

Og siden har jeg ikke angret…

 

Det er ganske typete med pannlugg. Men etter to år med pannelugg var jeg kjempe lei og veldig klar for en forandring. Men ulempen nå er jo at dager jeg rett og slett ikke orker å legge så alt for mye arbeid i håret, så ser jeg jo bare utrolig kjedelig ut. Så den panneluggen skulle man virkelig kunne hatt av og på som man ville…

 

Dere vet jo at folk bruker hair extensions som kan klipses på håret for å få tykkere eller lengre hår. Ja, og slik skulle det ha vært med denne luggen også.

 

 

 

 

Men nå som det er sommer (i så fall ifølge kalenderen….), så er det faktisk godt å kan sette håret vekk og ikke tenke på luggen. Så konklusjonen er vel at jeg ikke savner luggen litt engang…

 

 

Har du eller har du vurdert pannelugg? Det anbefales. Det er jo rå kult!

 

#hår #Pannelugg #Lugg #frisyre #Hårfrisyre #frisør #forandring

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg