Jeg må bare få det ut, bare en gang til. Endelig!! :)

Jeg fatter det ikke. Noen ganger går det opp for meg, noen ganger må jeg spørre meg selv, skjer dette virkelig?!

Har tiden kommet? Å svaret er, ja, tiden er her.

Jeg skal leve i nuet, skal kose meg, nyte hvert sekund. Ha dette å se tilbake til.

Mimre, ta masse bilder at jeg lettere kan kjenne på denne følelsen, av det å ha ferie, det å ikke føle presset til å må trene før og etter jobb. Holde kosten så og si i sjakk.

 


Bildet er tatt fra Poerto Mogan i feb i år da jeg trente cardio

 

Nå nyter jeg det å spise is, drikke brus og bare det å slappe av.

Det morsomste var at venninnen min som jeg er med  på tur fikk nesten sjokk da jeg bestile meg 3 retters og spiste som en gud. Å pakket i meg dessert.

Å ikke minst resten av isen hun ikke klarte å spise. Jeg elsker is og elsker god mat.

 

Det er gøy når folk har gjort seg opp en mening om hvem jeg er, hva jeg spiser og hvor mye jeg trener.

Så er sannheten at jeg ikke er redd for å spise usunt og kose meg.

 

Alt med måte, lev det live som gjør deg mest lykkelig, ja det er det beste man kan gjøre.

 

Men, det at jeg er i syden nå, det er utrolig.

Jeg kan nesten ikke fatte det. Det å kjenne at solen steker, det klager jeg ikke på. Dagene går, å plutselig er jeg hjemme igjen.

 

Men greit nok, jeg savner kjæresten min enormt mye. Jeg så han knapt 1 dag til sammen før jeg dro. Å da hadde han vært borte i 5 dager, å nå skal jeg være borte i 15 dager. Også noen dager ekstra.

 

Det blir i så fall en jevnere overgang til han flytter ut i fra meg. 

(Jeg skal flytte for meg selv og han skal flytte til sitt)  (<—- Se egen link)

Trøster meg med det at det skal gå fint, for det går fint nå med å være borte fra hverandre. 

Jeg skal flytte selv så da starter jeg på nytt der med nye møbler og en ny leilighet. Det hjelper nok på 🙂

 

Uansett, dette er en strålende tur så langt, å den kommer til å bli bedre. Skal bli kjent med flere folk i neste uke. Er jo her fordi jeg skal i bryllup. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg ikke vært her nå. Men, det er greit å ha en uke ekstra til å gjøre ting med en god venninne og få litt sol på kroppen 🙂

 

Uansett, ønsker dere lesere en kjempe fin kveld videre. Å husk, du lever bare en gang. Nyt livet og lev i nuet 😉

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg