Etterkvækst, blast, tørt og mindre bra. Med Wella professional, Illumina.

Med ordet ” etterkvækst” og blast, snakker vi hår som har vært i syden i sol og vann med en stor smule for mye kalk i.

Det ble farging av hår på salongen min første dag etter ferien. Med litt groggy hals er det helt å bli stelt litt med.

 

Bildet ble tatt ved en tidligere anledning.

 

I dag ble det farget fra rot til spiss. Jeg brukte Illumina. Bedre farge skal du lete lengre etter.

 

 

Jeg var rimelig blass i min farge før jeg fikk frisket det opp litt, så det var godt å få gjort noe med det.

 

Før: (Bildet e tatt på flyplassen i Malaga). —> Hjemreise/Malaga

 

Etter

 

Det ble farging på sparket så det ble dårlig med skikkelige bilder, men her ser dere i så fall håret. Skal vise dere bedre bilder da jeg ordner det 🙂

 

Min anbefaling, Illumina. En knall fin farge.

 

-Randi Annette-

3 kommentarer
    1. Ååh.. Den så kald og fin ut!! Glæde mæ te å sje i morra;) Og den blir bare finer etter du har vaska det nånn gang 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg