Ny uke og nye muligheter. Trening og atter TRENING!

For de som går å har vont i en fot, skulder eller noe, TREN. Jeg har nå etter bare 4 økter med trening blitt så mye bedre i foten. Kjører hardt på elipsemasin i 10 minutter for å få opp pulsen maksimalt og for å få blodsirkulasjon i foten. Tenker å kjøre 10 minutter for så å øke når jeg kjenner at foten er med på det. Men, det var så lite som skulle til for å få den med på laget. Hvis jeg skal løpe på mølle, bør jeg nok ha godt med støtte at jeg ikke tråkker over så fort igjen.

 

Konkurranse

Så nå er det uke nr 2 der jeg skal stå opp kl 07.10 og være på elipsemaskinen kl 07.45. Det er ingen snarvei for å komme der jeg var for 2 mnd siden, så nå er det bare å starte på igjen.

Dette er målet mitt.


Så da er det bare å jobbe med seg selv. Det er greit med bilder underveis, for da ser man at man har faktisk vært der om man skulle få en skade eller miste motivasjonen.

Ta bilder og sett deg mål. Jeg tar bilder hver mnd for å se fremgang. Det er bilder som jeg har for meg selv og for min egen del. Kjempe greit, synes jeg.

 

God trening 🙂

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg