Da var et bildet kommet i innboksen. Å spennende var det.

Jeg var for en stund tilbake modell for en fotograf som trengte modell for<beauty> sjangeren. Å da var det bare å prøve seg da, tenkte jeg. Det var dårlig planlegging i forhold til klær og tema, så det ble desverre ikke slik jeg hadde håpet. Hadde jeg vist mere, hadde jeg også vært mere forberedt, men usansett, det var gøy å delta.

 

Tidligere fotoshoot

 

Så har bare fått et bildet tilbake, så her kommer det

 

.

 

Har hatt bildet en stund, men har ikke kjent at jeg har følt det var det beste bildet av meg, men uansett, slik ble det.

 

Håper det ikke var siste gangen jeg får prøvd dette, for det var utrolig gøy!!

Jeg er også med i en video som reklamerer for kampsporten jeg driver med. Utrolig gøy det også.

 

Ellers får dere ha en fin kveld videre.

#redlips #fotoshoot

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg