Den beste måten å varme opp til en London tur, ja det kan jeg.

Nå er det full avslappning etter å ha ryddet bort julen, vasket gulvet og tørket støv. Bagasjen er pakket og nå er jeg klar for tur i morgen.

Flyet går kl 06.10 fra Trondheim så det blir ikke en sen kveld i kveld. Men, en stor LONDON kopp med litt te er det mye selskap i. Det er nesten rart å tenke på at det er 1 år siden jeg var der. Se hvordan det var på  Headmasters Awards ved å trykke på linken.

Det er ikke så lenge som 3 mnd siden jeg vant meg tur London så det er nesten rart å vite at jeg allerede i morgen reiser igjen. Dette blir faktisk min niende gangen jeg er i London på 7,5 år. Det synes jeg er gøy.

Har du vært i London før? Liker du deg der?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg