Dagens!

Aprilsnar gikk som jeg hadde håpet. Det ble fint vær, jeg fikk trent litt og gjort en god jerning. Treningen ble skikkelig rolig siden jeg har vært litt hanglete i formen siste to dagene. Men, det kjente jeg var helt greit. Det ble litt styrke på overkroppen siden jeg kjørte hardt på underkroppen på søndag. Du kan se hva jeg trente her.

Ellers var min gode jerning å gjøre folk hårfine. Det merkes at det er vår. Folk vil av med vinterpelsen. 

Å nå er det bare å nyte kvelden og slappe av. Lade opp til en ny dag.

 

Ha en flott kveld da dere <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg