Noen hadde vist en dårlig dag etter å sjekket vekten sin.

Smurte på med mat før jeg skulle kaste meg på sykkelen for å trene her om dagen. Spelt lomper fra Bauer med grov økologisk peanøttsmør og bananskiver og to store glass med ekstra lett melk.

Jeg tenkte å veie meg for å sjekke hva den viste, for gøy. Jeg er ikke opphengt i vekten, men synes det kan være greit å sjekke den når jeg får muligheten. Men, noen hadde vist fått et mindre heldig resultat da batteriene lå strødd. Jeg måtte jo hente mobilen og ta et bildet.

Da jeg kom hjem lagde jeg meg en rik protein shake. Jeg blandet 1 scoop med proteinpulver med en smak av sjokolade og litt vann, vispet det sammen og helte det i en bolle med en banan og havregryn.

 

 

Blandet dette sammen og helte det i et glass og strødde på litt havregryn for pynten sin del.

 

Å et Noka måltid, musli blanding med sjokolade og karamell.

 

Et herlig måltid etter en hard styrkeøkt. Elsker styrketrening. Å god mat da naturligvis. 

 

#Nokadietten

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Hei, jeg har lest bloggen din utrolig lenge, men har aldri lagt igjen en kommentar. Så jeg tenkte altså at det var på tide. For det første så elsker jeg måten bloggen din har utviklet seg på. De emnene du skriver om å generelt måten du formulerer deg på liker jeg veldig godt. Jeg syntes du er utrolig vakker, og tenkte at jeg rett å slett bare måtte si det!
      Keep up the good work!

    2. Linn Therese Dagsland: Oi, nå smilte jeg litt 🙂
      TUSEN TAKK! Det var veldig hyggelig sagt av deg. Du må bare komme med innspill om det er noe spesifikt du liker å lese om 🙂 For en herlig start på dagen for meg.
      😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg