Lytter du til din kropp? Eller gjør du det “alle” andre gjør?

Dette er noe som kan gjøre livet ditt enklere. På mange måter. En av de er at du slipper å tenke så mye. Dette ordner seg på en måte selv. Å så er det sunt og kjempe godt.

 

Hvis du har en slik oppbevaringsflaske, så kan du enkelt ta med den et Noka måltid som denne. Der jeg trener er det gratis frokost, men de gangene jeg ikke rekker den, er dette et sunt og godt alternativ. Etter som jeg trener ca i 1 time, (alt etter som), så holder melken seg kald nok til jeg er klar for å innta maten min.

For variasjonen sin del så spiser jeg gjerne en halv Noka bar og tar en proteinshake i tillegg etter en hard trening. Det er kun fordi jeg føler jeg er helt tom etter en hard økt så jeg må fylle på lagrene litt. Dersom du er usikker på hva du kan spise evt før du trener, så kan du sjekke linken her.

Mange har lest mye om hva man må spise før trening, eller at man ikke bør spise før trening. Der har jeg en ting å si. Lytt til DIN kropp. For MIN del passer det å spise noe før trening. Ellers, blir jeg kvalm og holder på å besvime. Ja, det har noe med at jeg kjører harde økter også, men alt i alt, lytt til kroppen din <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg