For en ære! Å så er han så skjønn.

Her har dere meg og mitt første og eneste fadderbarn, Mikael. Dette er en stor dag for meg på mange måter. En av grunnene er at det er den første gangen jeg skal være barnevakt for han, men den dagen her har også en sterk fortid. For hele 18 år siden mistet jeg brått min mamma. Det er sårt, men i dag så kjennes det mye lettere enn det har gjort tidligere. Årene før har vært helt forferdelige, men ikke i dag. Jeg blogget om det for to år siden. Å om du har lyst så kan du lese om min historie her.

Det er i seg selv en seier.  Kvelden skal nytes med masse kos. Han er jo knapt hundre DAGER gammel. Ha ha. Så liten, søt, god og varm. Elsker Mikael. Ja, jeg gjør faktisk det. Å foreldrene til Mikael er mine beste venner. De betyr alt for meg.

 

Håper dere får en like flott kveld som meg. Det fortjener dere.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg