Noen bedre?

Hei på dere. Nå kommer jeg med hjemmelaget og på sparket oppskrift til dere på rollerburger. Her var det ikke noe oppskrift fra før av, bare impulse rett fra meg selv. Men, jeg vil du skal bli inspirert til å teste ut dette selv. Dette er super enkelt og fantastisk godt.

 

Jeg brukte Cocosa fremfor olje og margarin da det er mye sunnere. Krydret kjøttet med pepper, salt og en desj chilikrydder. Så formet jeg de til pølser. Jeg lurte inn en liten bit hvitost også i den ene.








 

Jeg ville ikke ha hamburger som min kjære da jeg er litt opptatt av hva jeg putter i meg til hverdags. I så fall så gjør jeg et forsøk om jeg kan. Heller ikke burgerbrød var jeg noe særlig interessert i. Så da lagde vi middag sammen, men på hver vår måte. Jeg valgte å bruke speltlomper med masse digg tilbehør. Grov sennep ble brukt for å feste lompen bedre rundt rollerburgeren. Å da var det bare å legge på det jeg ønsket av tilbehør.

Hva synes dere? Hvilken burger ville du valgt?

 

#Burger #Middagstips #Middag #Mat #Nytnorge #Nyt #Sunt #Sunnmat #Sunnkost #Bauer #Speltlomper #Rollerburger #Hjemmelagd #Inspirasjon #Gilde #Salat #Motivasjon #Foto #matblogg #Matfoto #Idun #Cocosa #Gymgrossisten #Xlife_no #Xlife

For dere som ikke ser dette innlegget, skal jeg nå friste på Instagram , @Randiae. Trykk også på navnet mitt nedenfor.

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg