Nettavisen.no delte et av mine innlegg. Nå er jeg langt oppe på topplisten.

Det hele startet med at jeg var innom bloggen min for å se hvor mange lesere som hadde vært innom bloggen, noe jeg alltid gjør. Jeg så at det var mange besøkende på bloggen å tenkte at innlegget må folk ha likt. Men, tenkte ikke stort mer over det. Jeg fikk etter hvert en melding av en jeg trener kampsport med. “Kjendis du da liksom. På Nettavisen.no å greier”. Jeg skjønte ikke hva han pratet om, men kort tid etter så jeg at Nettavisen.no hadde et av mine innlegg på siden sin. Du finner link til innlegget her.

 

Plass 67 på blogglisten i hele Norge er jeg nå. I Trondheim ligger jeg på plass 8, så dette må jeg bare nyte. Utrolig gøy at det jeg skrev var så interessant. Det er gøy å bruke mye av tiden sin på det å blogge når det gir slike resultater. Det å få sponsorer og det å inspirere andre gir meg så utrolig mye giv og glede. Det er noe jeg setter stor pris på.

 

Takk til dere alle som følger bloggen min å gir meg hyggelige tilbakemeldinger. Jeg har ikke kommet så langt uten dere.

 

 

-Randi Annette-

5 kommentarer

Siste innlegg