Dette får de rundt deg til å silke etter deg.

Det handler om å planlegge, se for seg hvordan det skal gjøres og ikke minst det å prioritere. Jeg snakker nemlig om å lage en digg kveldsmat. Jeg tok inspirasjonen av det jeg lage rett før jul. Dere finner den ved å trykke på linken her.

 


 

 

 

Alt du trenger er det du ser på bildet under.

 

 

Ingredienser for 2 personer

2 Kokte egg

4 Skiver hvitost

12 Store spinatblader

4 Skiver skinke

2 Tortillalefse

2 Ss Philadelphia ost naturell 

Vaffelhjern

 


 

Slik gjør du

Legg to lefser oppå hverandre og del de inn i fire deler. Smør de med ost og legg resten av pålegget oppå. Legg deretter den lefsebiten som tilhører som lokk over. Legg de i jernet og la de smelte sammen. Løft opp lokket etter ett minutt for å lirke av lefsen som vil feste seg litt til jernet, og stek videre i ca to minutter.

 







Jeg er redd du må dele. For de rundt deg kommer til å sikle etter maten din. For dette er både godt, sunt og kjapt.

 

 Lik gjerne min facebookside ved å trykke her

Instagram: @Randiae

#Oppskrift #Tortilla #Hjerter #Inspirasjon #Mat #Hverdag #Sunn #Sunt #Godt #Helse #Matglede #Tortilla #Egg #Protein #Spinat 

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg