Deilige bananpannekaker med crisp.

Jeg fikk lyst på de deilige bananpannekakene som jeg lagde for en uke siden. Perfekt frokost for en helg der man har fri og muligheten til å nyte et godt måltid. Ofte har jeg ikke tid til å stå å lage så mye avansert frokost i hverdagen. Jeg har mange baller i luften så det må ofte bli veldig enkelt. Jeg er veldig heldig som har NOKA som sponsor. De har jeg hatt et utrolig godt og langt samarbeid med,  snart  1,5 år. De har gode alternativer til måltid som passer meg. De er sunne, smaker godt og de er kjapp å lage. Jeg har blitt litt leken av meg når det kommer til matlaging. Dere som følger meg og leser mine oppskrifter har fått en smakebit på det allerede.

 

Denne gang ble det bananpannekaker med crisp. Hvordan får dere vite her.

 

 

NOKA har denne frokostblandingen. Den inneholder mye av den næringen vi bør ha i vårt kosthold. Så hva er vel ikke bedre enn å mikse litt av dette i pannekakene.

 

 

Ingredienser

1 Egg

1 Banan

1/2 Dl ekstra lett melk (kan bruke den melken du ønsker)

1/2 Ts bakepulver

1/2 Ts vaniljesukker

1 Dl store havregryn (kan bruke lettkokte om ønskelig)

3 Ts av en NOKA pose med musli

 

 

 

Slik gjør du

 Bland alle ingrediensene i en blender eller bruk stavmikser. Bland helt til røren er luftig og fin. Stek små lapper . Dersom du vil lage tre lapper med NOKA musli, legg over 1 ts på hver av de tre lappene. Jeg syntes det var godt med begge deler, men dersom du vil ha dette på alle, så er det bare å drysse 1 ts på alle lappene.




For å lese innlegget som viser mer steg for steg, trykk på linken her.

 

Følg gjerne min facebookside ved å trykke her

Instagram: @Randiae

#Banan #Bananpannekaker #Pannekaker #Frokost #Tips #Oppskrift #Mat#Mellommåltid #Lunsj #Hjemmelaget #Syltetøy #Cocosa #Fit #Fitness #Diett #Trening#Kosthold #Middagstips

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Gry: Har desverre ikke ikke sett noe på det. Men, du kan helt greit spise alle selv på denne oppskriften. Det blir som en god frokost eller lunsj. Vil jeg tro da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg