Dette er for dere, mine lesere.

 

Innlegget mitt som jeg delte i går om min hendelse har vekket mye oppmerksomhet. Å det i seg selv er jo bra med tanke på hvor mange som sitter i den situasjonen selv. Dersom du ikke leste det i går, så finner du innlegget ved å trykke her. 

Jeg fikk en del meldinger å det setter jeg stor pris på. Dere som leser bloggen min hver dag, en gang i uka eller en gang i året, dere betyr mye for meg. Dere gir meg motivasjon og glede i hverdagen,

 

 

 

Håper du vil fortsette å la deg inspirere av min blogg.. Lik og del gjerne mine innlegg om du mener at dine venner bør lese det.

. Du kan også følge meg på min facebookside og min instagram. @Randiae

 

 

L A G  E N  G O D  D A G

 

#Blogg #Personlig #takk #Takknemlig #Lesere #Blogger #Hverdag #Helg #Søndag #Inspirere #Inspirasjon #Motivasjon #foto

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg