Slik holder jeg fasongen.

 

Det å holde seg i form er kanskje noe av det lureste man kan gjøre. Jeg kan i så fall si med trygghet at jeg ikke har angret et sekund på at det å trene ble min store hobby. Jeg har et sunt forhold til det å trene, noe jeg tror er lurt. Men, kostholdet spiller også en stor rolle. Jeg er mer opptatt av at det smaker godt enn at det skal være sunt. Jeg hiver ikke innpå med mat som er sunt, men som ikke smaker godt. Jeg er for glad i mat til å gjøre det.

 

(Dette er et sponset innlegg)


 

Jeg er stadig vekk i mitt kreative hjørnet. På bildene over ser dere en oppskrift på NOKA brød som tar kun 15 minutter. Oppskriften finner dere på denne linken.

 

Jeg holder på med å tenke ut flere oppskrifter som jeg kan lage. Det er jo så gøy å prøve seg frem til gode oppskrifter.

 

 

Håper dere får en sprek dag. Selv tar jeg fri fra trening i dag.

 

 

#Noka #Nokadietten #Diett #Sponset #Sponsor #Brød #oppskrift #Tips

 

-Randi Annette-

 


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg