Work for it!

 

Det er bare en ting som gjelder for meg og min personlige fremgang. 

Work for it!

 

Dette er et sponset innlegg

 

Jeg har i denne uken startet med mitt nye treningsprogram og jeg skal i dag kjøre “dag 2”. Det ble ikke noe trening i går fordi jeg hadde mer enn nok å holde på med. Men, jeg er den eneste jeg konkurrerer med, så jeg stresser ikke av den grunn. Man må prioritere riktig for å få tid til alt man skal.

 

Nå er jeg snart ferdig på jobb og da skal jeg innta denne herlige drikken fra Strongr som gir jeg litt ekstra før jeg setter i gang med styrketreningen min.

 

 

 

BE STRONGER.

 

For å få en rabatt som kan bidra med DIN trening og DITT behov, trykk pålinken her, å få rabattkoden min.

 

#Bestrongr #Teamstrongr #Tecknutrition #trening #Helse #hverdag #sponset  #Underkropp #overkropp

 

Instagram: @Randiae

Følg meg tettere på min side.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg