Det ser fortsatt lyst ut.

 

Etter dagens fotballkamp som befant seg her hjemme med et tap på 4-0, skinner solen like vel. Det var uansett gøy å hilse på kjentfolk.

 

Her ute ved havet skinner solen enda.

 

 

Kanelsnurrer og kaffe var slettes ikke feil her jeg sitter. Skal sies at jeg har koset meg mer enn nok denne helgen. Kake og sjokolade så og si hele helgen. Sånn luksus er det ikke mye av i Trondheim. Der er det litt strammere rammer. Men, jeg liker å skille i mellom hverdag og “ferie”. Det har slettes ikke hemmet meg i noe. Som et innlegg jeg delte forleden som dere finner på linken her, er jo et bra bevis på nettopp det.

 

Enjoy.

 

 

#Trening #helse #Foto #Blogg #Blogger #Hverdag #mandag #Pinse #inspirasjon

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg