Er dere klare? Jeg er klar!

 

Nå er det ikke mange timene igjen til jeg skal besøke treningssenteret og kjøre kroppen med gode styrkeøvelser. Min stil når jeg går er mindre fin da jeg er skikkelig støl etter treningen som jeg hadde på tirsdag. Hva jeg gjorde for å kjøre rumpa og lårene kan du se på linken her.

 

Jeg husker ikke 100% helt sikkert hva som står på dagens plan, men går ut ifra at det er kun overkropp.

 

I morgen skal jeg med ei venninne å trene som jeg ikke har sett på over 2 år. Hun gru/gledet seg, men hun sa jeg var flink og skulle få være hennes PT på økta. Så, hun skal få være med på en kombinasjon av over og underkropp som jeg gleder meg til. Ser for meg at det går 2 nye år før vi treffes igjen etter den økta.

Neida, jeg bare tuller.

 

Hun ber om hjelp og jeg skal gi henne hjelp. Det vil gå i motiverende ord, gi henne inspirajson og mestringsfølelse.

 

 

Nyt sola og det fine være dere som har det. Så skal jeg stå inne å ta for meg håret til kundene mine.

 

 

L A G  E N  G O D  D A G

 

#Trening #Helse #Motivasjon #venner #3t #Trivsel #Blogg #Treningsblogg #Blogger #Hverdag #Torsdag #Inspirasjon #Overkropp #Styrke #Styrketrening

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg