Morgentrening.

 

Om ikke lenge er jeg klar for å trene og jeg kjenner at det er veldig greit å starte dagen med nettopp det.

Det er veldig forskjellig fra person til person om man liker å stå opp tidlig eller ikke. Det samme er det med trening også. Noen hater å starte dagen med trening, og slik som jeg, jeg elsker det.

 

 

Dagens økt blir sammen med ei venninne og det skal bli hyggelig. Gøy med litt variasjon.

 

Skal du trene i dag?

 

Ikke glem å sjekke ut konkurransen jeg har.Du kan stikke av med en pose med masse hårprodukter. Link finner du her.

 

#Trening #helse #Hverdag #Fredag #Helg #Blogg #Blogger #Treningsblogg #Overkropp

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg