Mine hårfrisyrer igjennom tiden som frisør.

 

Det er bra jeg kan se at det går fremover. Det er ikke alle disse stilene jeg kjenner at jeg kan tenke meg ha å igjen.

Det første bildet er jeg 19 år og det var min første fotoshoot. Veldig gøy, husker jeg.

 

 

 

De bildene under er tatt med mobil og det er derfor kvaliteten er såpass dårlig som den er. Men, det får gå for denne gang. Kamera kjøpte jeg meg i fjor så det er godt å se at bloggen har fått et bra løft etter det. Uansett, det er gøy å vise dere disse.

 

 

Sett bort ifra dette bildet som ble tatt med kamera.

Jeg har lenge følt at det er lenge siden at jeg gjorde noen endringer med håret, men jeg gjør ofte endringene litt mer gradvis nå enn før. Tidligere var det gjerne fra lys til mørk og da med røde, oransje striper. Ja, jeg har det også. Bildet har jeg å,men ikke på denne datamaskinen. Å det er like så greit kjenner jeg.

 

Når vi er innen på hår, så minner jeg om at det er kun to dager igjen av konkurransen.

 

DU kan stikke av med en pose med masse hårprodukter. Se på denne linken for å delta.

Samme konkurranse er på instagram. Der finner du den ved å søke på @Randiae.

 

Ha en hårfin helg alle sammen.

 

#Hår #Frisyre #Hair #Fashion #Endring #Forandring #Frisør #Headmasters #Bliny #Konkurranse #Foto #Lørdag #Instagram

 

-Randi Annette-
 

6 kommentarer

Siste innlegg