Vinneren av konkurransen er….

Konkurransen er nå over og for dere som ikke hev dere med kan se mer om hva den innebar på linken her.

Mange har skrevet gode grunner til at akkurat de skulle vinne en hel pose med masse hårprodukter. Jeg har nå kåret en vinner og vinneren er…

 

 

EVA VERONIKA !!!!!!!!!!!!!!! (Du vil bli kontaktet om litt om at du har vunnet). Det var veldig gøy at så mange hev seg på denne konkurransen. Håret betyr så mye for de aller fleste av oss. Jeg hører mange kunder sier at de har prøvd klær, men de har ikke funnet noe. Da er det et godt tips å komme seg til frisøren og fikse håret. Da kan jeg love dere at dere finner mer klær med et fint hår enn uten.

Det er helt sant. Prøv det selv. Ønsker dere alle en hårfin dag.
Å ikke glem å titte innom bloggen litt senere i dag. En leser sendte meg mail om trening. Gode tips kommer så det er bare å følge med.

 

#Hår #Konkurranse #Trend #Vinner #mandag #Hverdag #Ghd #Blogg #Blogger

 

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer
    1. ååååå Tusen takk, nå renner tårene her. Har aldri vunnet noe før jeg. Nå er jeg superglad og gjett om jeg skal dele med dattra mi. Tusen tusen millioner takk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg