Dere må bare se hvor idyllisk det er.

 

Nå sitter jeg å soler meg med gåsehud over hele kroppen. Det er en svak vind, men sola varmer så akkurat til at jeg kan sitte i bikini. Vi snakker en desperat kvinne som ikke er vant med sol og må bare benytte seg av sjansen. Jeg husker før da jeg lå på verandaen hjemme hos pappa med sokker, pledd og bikini. Jeg skulle holde ut uansett hvor kaldt det var. Da skjønner man at man ikke er vant med mye sol.

 

I går satt jeg og pappa og spiste sjokolade og vannmelon på verandaen i flere timer. Det var utrolig godt. Vi avsluttet kvelden med en liten kveldstur. Du kan lese mer om det på linken her.

 

 

Tør ikke å si hvem som spiste så og si alt dette. Det er godt det ikke er mye annet enn vann og smak i dette. Men, den sjokoladen derimot. Der snakker vi om litt mer enn vann og smak. Men, den er så god. Har dere smakt Polly melkesjokolade? En rød plate som har vært i butikken en stund, men som jeg ikke har prøvd før nå. Den er så god. Ingen problem å spise en hel av den i løpet av en kveld. Fant jeg ut.

 

 

Utsikten min ifra her jeg sitter akkurat nå på de to neste bildene.
Er det ikke vakkert?

 

 

 

Om nøyaktig 30 minutter må jeg pakke sammen og gjøre meg klar for å reise tilbake til Trondheim. Mye støy, trafikk, mye folk, eksos og bylivet. Jeg elsker bylivet jeg, men jeg har virkelig godt av å være her det er så stille og fint også. Ren terapi. Det er nettopp det det er.

 

 

#Utihavet #Mausund #Frøya #Reise #Tur #Idyll #Idyllisk #Helg #Sol #Sommer #Blogg #Blogger #Inspirasjon #Inspirere #Helse #Terapi #Sol

 

-Randi Annette-

5 kommentarer

Siste innlegg