NÅ er jeg klar!

Nå har jeg skikkelig lyst til å komme i gang igjen og jeg har derfor tenkt å gjøre noe med det. 2,5 uke med slapphet og dritt og jeg skal nå få løftet litt vekter. Jeg orker ikke å vente mer nå. 

Jeg er klar.

 

For å se flere bilder fra samme fotoshoot, trykk på linken her.

 

 

Jeg fulgte jo et program og var skikkelig godt trent og sterk. I dag tenker jeg å begynne veldig rolig så kroppen kan bli litt forberedt. Det å starte rett på der man var er nok en dårlig ide’. Sist jeg trente styrke var faktisk da bildet over ble tatt. Da var det pullups og andre øvelser husker jeg. 

Dere kan se videoen av meg ta pullups under her.

 

Instagram: @Randiae

3oS846yGmy

Heldigvis er kroppen min slik at den husker godt hvordan form den har vært i. Det skal ikke mye til før jeg er der jeg var og for alt jeg vet, er jeg kanskje ikke langt unna nå heller. Men, målet mitt er ikke å finne ut av det i dag, men heller det å komme i gang igjen. 

 

 

Håper det ikke er mange av dere som har vært syk lenge. 

 

L A G  E N  F I N  D A G!

 

 

#Pullups #Chins #Trening #Kardio #LØping #Fitness #Trondheim #Helse #Hverdag #Blogg #Blogger #Inspirasjon #Motivasjon #Overkropp #Instagram

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Synes du er råflink som står på! Det er vel kjipt å starte roligere enn man er vant til, men tenk hvor verdt det er, og hvor herlig mestringsfølelsen kommer til å bli når du endelig kommer der du var, og ikke minst – lengere i prosessen 🙂 Husk at du er superflink! Stå på!

    2. Tina Angelica: Takk for det. Jeg kjente det var forferdelig tungt med nedtrekk og pullups. Men, kan vel ikke forvente så mye annet. Det kommer seg nok 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg